Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2012. október 30., kedd

Farmer oldaltáska gyögyökkel

Rendelésre varrtam ezt a táskát. Hoztak hozzá egy gyöngysort, amit a táska tulajdonosa fűzött. Nagy dilemmát okozott, hogy kék farmerre hogy tegyek zöld gyöngyöt díszítésnek. A kérés az volt, hogy A4 méretű füzet beleférjen és valahova varrjam rá a gyöngyöt. Nehezen tudtam elképzelni farmer táskát, ami nem kockás - annál is inkább, mert egy tucat farmernadrágot kockáztattam fel az utóbbi hetekben a férjemmel. Ehhez viszont sok lett volna a csupa kocka külső. Eredetileg az aljára terveztem a mintát, de Zsuzsi zseniálisan megfordította függőlegesre. Ez viszont megkívánta az aszimmetrikus fedőt. A fedő szélének vonalát követve varrtam fel a gyöngyöt. Bejártam a bonyhádi rövidáru boltokat ezért a sárga gyöngy díszért, amit odaálmodtam.




A béléshez szép márványos zöld saját festésű anyagot választottam. Belül egy cipzáras zseb van és egy egész szélességében két részes zseb. A zsebeket csipkével és szaténszalaggal díszítettem, ami kimondottan a táska tulajdonosának szól, hiszen csak ő látja. Kulcstartót is varrtam bele.

A fülének hossza szabályozható, akár vállon átvetve is hordható.

A táskát rendelésre szívesen elkészítem. Igaz, hogy gyöngyöt fűzni nem tudok hozzá, de díszíthető csipkével, zsinórral vagy szalaggal. Ha valaki mégis ragaszkodik a gyöngyhöz biztosan találok valakit, aki fűz ilyent.

A táskához egy kis neszi és egy papírzsebkendő tartó is tartozik. Az ára együtt - gyöngy nélkül - 3.500 Ft.
Más anyagból, más mintával is elkészítem.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése