Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2016. március 6., vasárnap

Szekszárdon voltam, a termelői piacon

Sokan kérdezitek, hol lehet megnézni a munkáimat. Mostantól van erre lehetőség! Nemrég nagyszerű kezdeményezés indult Szekszárdon helyi termelők és kézművesek számára. Kéthetente péntek délután nyitja meg kapuit a termelői piac a város szélén, a Sió csárdával szemben. Tegnapelőtt első alkalommal én is megjelentem a termékeimmel. Legközelebb március 18-án pénteken leszek kint 12:30-tól 17 óráig. Szeretettel várok mindenkit, aki nézelődni vagy vásárolni szeretne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése