Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2016. április 24., vasárnap

Kalapos Zsuzsi - farmer táska

A macskás farmer táskákat látva egy megrendelőm kérése volt, hogy ne macskák, hanem valami más legyen rajta. Kalapos Zsuzsi jött a gondolatomba először, amit már nagyon régóta szeretnék megvarrni, de valamiért nem volt rá alkalom. Hát íme:

Kapóra jött, hogy a lányom itthon volt éppen. Zsuzsi tervezte, kiszabta két verzióban is:



 Végül a kéket választottam, így nézett ki. A lufival együtt nagynak találtam, ezért lebontottam. Így pedig üres volt.
Ezért kerítést és keretet kapott a kép.

A táskába a megrendelő kérésére rózsás bélés került és sok-sok zseb, na meg a kulcstartó.

 Cipzárral záródik.
Szívesen elkészítem ennél kisebb méretben és más színben is! Legyen Neked is egyedi táskád, hiszen Te is egyedi vagy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése